Internet és la solució per apropar el teu negoci al teu client. Les millores en infraestructures i dispositius permeten als usuaris estar connectats permanentment: a través de navegació per cercadors, xarxes socials, portals especialitzats... Qualsevol persona amb accés a internet pot resoldre la pràctica totalitat de les seves necessitats, és llavors responsabilitat de les empreses accedir a aquesta oportunitat de captació.
Hi ha multitud de solucions digitals per a cada necessitat: pàgines web corporatives, eCommerce, motors de reserves, portals de divulgació, metacercadors, microsites... És primordial fer una selecció efectiva per aconseguir un bon resultat amb la nostra estratègia digital.
L'entorn digital és fugaç, està en continu moviment, és important donar amb les tecles adequades per no caure en l'obsolescència precoç o errar en els canals de distribució per evitar fer inversió errònies i buscar sempre el màxim retorn possible, encara que és més important un retorn estable que un retorn ràpid ja que aporta solidesa i continuïtat al nostre projecte.
Avui dia la pràctica totalitat dels negocis tenen un vessant digital, en major o menor mesura, però han de tenir en compte que la seva presència online afecta al seu negoci. Amb l'estratègia de marca com a base, l'estratègia digital ha de gestionar àgilment les eines a la seva disposició per a una implementació online efectiva.
Els usuaris disposen de l'eina definitiva -o gairebé- per fer una elecció pràcticament perfecta per a la solució de les seves necessitats, el món online posa a disposició multitud d'eines que permeten a l'usuari conèixer aspectes rellevants del producte o servei -o destí- que està disposat a triar, sent generalment el gran mitjà on inspirar-se i informar-se prèviament.
Una correcta elecció i l'estratègia en cada un dels canals digitals pot fer que el nostre projecte online s'enlairi. Sabem que la influència que una marca pot causar durant el recorregut d'un usuari en el seu procés d'elecció d'un producte o servei és molt potent, els canals online sens dubte formen part crucial d'aquest procés i, sobretot, és mesurable.
El disseny web és la part experiencial, és essencial que sigui atractiu i usable, que l'usuari trobi el que està buscant i que això li generi una experiència agradable i àgil. El disseny ha d'empatitzar amb el negoci, que transmeti d'una manera diferenciadora i de qualitat convertint-se en un avantatge substancial perquè aquest procés sigui part de l'èxit del projecte.
No tot és aconseguir trànsit cap a la nostra web, un cop obtingut és molt important la confiança que pugui transmetre el lloc i la facilitat amb què arribar a l'objectiu del client. Aquesta experiència afecta sensiblement a les ràtios de conversió.
No tots els negocis tenen les mateixes necessitats ni els seus productes o serveis es composen de la mateixa manera, hi ha infinites particularitats que fan que cada negoci sigui únic en la seva operativa, en el seu concepte, en la seva logística... Per això és bàsic que les eines estiguin a disposició del projecte i no a l'inrevés. Adaptar-se a eines preestablertes pot suposar un estalvi en un primer estadi però a la llarga pot duplicar i triplicar els esforços humans per a una correcta gestió, reduint considerablement la productivitat i conseqüentment els marges de benefici.
És important entendre el projecte per estudiar la seva escala present i futura, per dirimir correctament quin és el millor plantejament. Per això és essencial conèixer i entendre el projecte i així aportar la solució que millor rèdit aporti al negoci.
Les botigues online són potser la solució de venda online més estesa, un format que permet la comercialització en línia a pràcticament el 100% dels models de negoci. Si bé també és cert que sent una solució tan estesa ens brinda un món de nous clients però també un gran nivell de competició: preu, producte, ubicació...
Hem de definir una estratègia i, dins d'ella, quins són els millors canals de distribució i quines accions són necessàries perquè el projecte sigui d'èxit: definir quina és la millor plataforma, executar un pla de màrqueting online, logística d'enviaments, de pagaments... Amb l'estratègia i inversió adequades, el disseny i desenvolupament d'una botiga online aconseguirà que el nostre projecte vegi la llum i obtingui beneficis.
Comptem amb experiència en el sector travel, això ens serveix per desenvolupar projectes de manera integral i competitiva dins del sector.
Sabem que l'ecosistema transaccional hoteler està molt especialitzat, per això comptem amb un dels millors partners del sector com és Roiback que ens permet oferir un producte tecnològic de primera línia amb juntament amb la personalització que ens caracteritza, oferint conjuntament un producte molt competitiu que aconseguirà grans resultats.