preloader logo

Colonya. branding estrategia digital entitat bancaria

  • branding

  • digital

  • performance seo/ux

  • performance social

Colonya

Colonya és una de les dues caixes d'estalvis que han sobreviscut a la crisi dins el territori espanyol. Aquest fet es deu, entre d'altres motius, a què Colonya és un Caixa d'Estalvis amb valors i ha lograt fer perdurar el seu esperit d'Obra Social. Colonya és una entitat fortament arrelada a les Illes Balears perquè sempre ha recolzat el panorama cultural, històric i social.

Colonya

Però no obstant és una entitat de crèdit que ofereix productes molt competents per particulars i empreses a les Illes Balears. Per aquest motiu decideixen posar en marxa un pla integral de rebranding. El repte és treballar tot l'univers gràfic sense fer cap retoc a l'anagrama actual, definir una nova imatge més jove, més actual, més propera i més intensa. Una imatge que col·loqui aquesta entitat al present amb una vertent digital potent. Des del redisseny dels materials bàsics de papereria, execucions de publicitat, material de merchandising... fins al redisseny de coses complexes com les targetes de crèdit o dèbit, les llibretes o els talonaris entre molts altres materials.

Colonya
Colonya
Colonya
Colonya

Dins el panorama digital es redissenya tot l'entorn web, començant des de zero un nou projecte orientat a millorar la capa comercial dels productes bancaris, des d'un punt de vista més senzill i donant absoluta prioritat a la sol·licitud d'informació de qualsevol dels productes. Tot i això es manté la clara vocació de fer present el component corporatiu i social de la caixa d'estalvis, argument que els ha fet ser un referent a les illes i seguir al capdavant d'aquest tipus d'iniciatives.

Colonya

Aquest lloc utilitza cookies, al utilitzar aquest lloc, acceptau l'ús de cookies amb conformitat amb les nostres directrius. Per més informació legeixi la nostra Política de Cookies. Acceptar